اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۳۴۹۱

حلقه گمشده سپاهان گلزنی بود که در این مسابقه پیدا شد

حلقه گمشده سپاهان گلزنی بود که در این مسابقه پیدا شد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:.پدیده هم از این نتیجه راضی است چون باید چند گل دیگر دریافت می‌کرد.
۱۹:۴۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

زلاتکو کرانچار بعد از برتری پرگل تیمش مقابل پدیده در نشست خبری اظهار داشت: اگر چه نتیجه خوبی گرفتیم اما این نتایج باید در هفته‌های گذشته اتفاق می‌افتاد.پدیده هم از این  نتیجه راضی است چون باید چند گل دیگر دریافت می‌کرد.

وی افزود: جا دارد از هواداران تیم تشکر کنم که خیلی هماهنگ تیم را تشویق کردند. با اینکه فوتبال غیر قابل پیش بینی است اما امیدوارم در آینده بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

کرانچار تأکید کرد: ما چند موقعیت خطرناک گل داشتیم که متأسفانه از آنها استفاده نشد اما در مجموع از عملکرد بازیکنانم در این مسابقه راضی هستم.

وی در خصوص دروازه‌بان سپاهان ابراهیم عالمه گفت: هر چه از زمان مسابقه می‌گذشت دروازه‌بان ما بهتر می‌شد و خودش را نشان می‌داد و در دقایق پایانی بازی که حریف به دنبال جبران نتیجه بود عملکرد خوبی داشت. ما این بازیکن را از تیم ملی سوریه آوردیم و با وجود اینکه این کشور در جنگ است اما می‌بینیم که او شرایط روحی خوبی دارد و امیدوارم در ادامه بتواند ارزش‌های خود را به نمایش بگذارد.

کرانچار در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاده که سپاهان نتیجه خوبی گرفته است، گفت: اگر بخواهیم چند بازی به عقب برگردیم می‌بینیم که همکاران شما عملکرد تیم ما را مورد تحسین قرار می‌دادند. ما در بحث گلزنی دچار مشکلاتی بودیم و حالا ساسان انصاری و جلال علی‌محمدی مسئول گلزنی بودند اما بقیه بازیکنان تلاششان به ثمر نمی‌نشست اما حلقه گمشده سپاهان گلزنی بود که در این مسابقه پیدا شد. مطمئن باشید وقتی تیمی دچار مشکلاتی می‌شود بالاخره یک جا راه خواهد افتاد. فقط ما باید نتایجمان را استمرار ببخشیم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر با ملحق شدن علی کریمی ما توانستیم بازی روانی را شاهد باشیم و توپ به خوبی از خط دفاع به خط میانی و از هافبک به خط حمله انتقال پیدا می‌کند.

سرمربی سپاهان در خصوص بازگشت عزت پورقاز به ترکیب سپاهان، گفت: طبیعتاً با بازگشت پورقاز توانستیم خط دفاعمان را استحکام ببخشیم و البته از سیاوش یزدانی و مهدی رحیمی جوان کمربند امنیتی خوبی در خط دفاع داریم. وقتی دروازه‌بان ملی‌پوش به تیم ما آمده و پورقاز هم به خط دفاع برگشته امنیت خوبی در خط دفاعمان ایجاد شده است اما باید به کل تیم تبریک گفت که به شکل کاملاً منسجم در ساختار دفاعی حضور پیدا می‌کردند.

کرانچار ادامه داد: می‌دانید که جایگاه دروازه‌بان جایگاه خاصی است و وقتی دروازه‌بان می‌خواهد پا در تیمی بگذارد منتظر است تا ببیند چه رفتاری با او می‌شود. من با مربی دروازه‌بانان تیم صحبت کردم و شب گذشته نیز به او گفتم که آیا شرایط بازی دارد که این بازیکن اعلام کرد هیچ ترسی از قرار گرفتن درون دروازه ندارد. علی کیخسروی با وجود اینکه این دروازه‌بان آمده هرگز جایگاهش را از دست نداده و کیفیت خودش را به رخ ما کشیده است و من امیدوار هستم با نظر مربی دروازه‌بانان روند رو به رشد این دروازه‌بان جوان را در ادامه شاهد باشیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین